Qué hay de nuevo

CCcam 2.3.9

dosky

Active member
STAFF
CCcam 2.3.9 (MIPS) with DE and 1813 support based on original CCcam2.3.2

1) Find binary file in the folder /usr/bin or /bin on your recievier with name for example CCcam2.3.2
2) Rename new CCcam2.3.9.mips file to CCcam2.3.2 (NEW NAME MUST BE SAME AS EXIST NAME ON YOUR RESEIVER)
3) Stop emulator on your receiver
4) Replace exist cccam binary file with new one
5) Reboot receiver

CCcam2.3.9.mips.zip

ScorpionMystery

New member
CCcam 2.3.9 (MIPS) with DE and 1813 support based on original CCcam2.3.2

CCcam2.3.9.mips.zip
Hello Friend
Thanks for this CCCam just one question please help, I have a Vu Plus Solo first model with BlackHole 3.0.3 how do I "Stop emulator on your receiver" searched everywhere and can't find anything.
I´m using filezilla to copy files to my receiver.
Should this CCcam 2.3.9 work on my receiver?
Thanks in advance for your help

dosky

Active member
STAFF
Hola. Creo recordar que en blackhole para poder parar la emuladora hay que pulsar la tecla azul del mando para que salga el menú me cams y ahí se puede parar. Por otro lado, este cccam puede funcionar perfectamente en tu vu+ solo, sólo tienes que cambiar el archivo bin de cccam por el que tengas en el deco. Recuerda ponerle el mismo nombre al archivo bin de cccam que el que tienes instalado en el deco

Saludos

ScorpionMystery

New member
Hola. Creo recordar que en blackhole para poder parar la emuladora hay que pulsar la tecla azul del mando para que salga el menú me cams y ahí se puede parar. Por otro lado, este cccam puede funcionar perfectamente en tu vu+ solo, sólo tienes que cambiar el archivo bin de cccam por el que tengas en el deco. Recuerda ponerle el mismo nombre al archivo bin de cccam que el que tienes instalado en el deco

Saludos
Muchas Gracias Amigo voy a intentar